It is currently Mon Oct 26, 2020 9:11 pm



Reply to topic  [ 1 post ] 
5 Tips για οδήγηση με χαμηλές ταχύτητες 
Author Message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Mon Jul 16, 2018 12:22 pm
Posts: 76
Unread post 5 Tips για οδήγηση με χαμηλές ταχύτητες
Η κίνηση με χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη και οι μανούβρες με μια μοτοσυκλέτα, είναι μια αρκετά αγχωτική κατάσταση για τους αναβάτες. Το βάρος της μοτοσυκλέτας κάνει αισθητή την παρουσία του και απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί προκειμένου να αποφευχθεί μια πτώση
Είναι φυσιολογικό να νιώθουμε μια μικρή αστάθεια, όταν κινούμαστε με πολύ μικρές ταχύτητες, παγιδευμένοι στο μποτιλιάρισμα ή κάνοντας μανούβρες για να παρκάρουμε. Ο λόγος είναι απλός: όταν οι τροχοί της μοτοσυκλέτας γυρίζουν, το γυροσκοπικό φαινόμενο σταθεροποιεί και κρατά τη μοτοσυκλέτα σε όρθια θέση. Με τη μείωση της ταχύτητας, μειώνεται και η επίδραση του γυροσκοπικού φαινομένου με αποτέλεσμα η βαρύτητα να έχει τον πρώτο λόγο. Αυτό κάνει τη μοτοσυκλέτα δυσκίνητη και ασταθή, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να μείνει όρθια. Ακολουθώντας, όμως, μικρές συμβουλές, μπορούμε να κάνουμε την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες εύκολη υπόθεση.

1.Κράτα σταθερό το γκάζι και ρύθμισε την ταχύτητα με τον συμπλέκτη.
Είναι σημαντικό να κάνουμε μικρές και απαλές κινήσεις στα χειριστήρια, επειδή η μοτοσυκλέτα είναι ασταθής, όταν κινείται με χαμηλές ταχύτητες. Η απόκριση του γκαζιού μπορεί να είναι απότομη σε κάποιες μοτοσυκλέτες και να μας δυσκολεύει, όταν θέλουμε να κινηθούμε σε ρυθμό βαδίσματος. Για να το αντιμετωπίσουμε αυτό, κρατάμε σταθερό το γκάζι και χρησιμοποιούμε τον συμπλέκτη για να ελέγχουμε την ταχύτητα.

2.Χρησιμοποίησε το πίσω φρένο για να μειώσεις ταχύτητα.
Το εμπρός φρένο είναι συνήθως αρκετά ισχυρό, με αποτέλεσμα κατά το φρενάρισμα, να μετατοπίζεται το βάρος εμπρός, το πιρούνι να συμπιέζεται και να χαλάει η σταθερότητα που παλεύουμε να αποκτήσουμε. Η χρήση του πίσω φρένου μπορεί να προσφέρει ακόμα πιο ακριβή έλεγχο της ταχύτητας, καθώς είναι πιο αδύναμο.

3.Όταν στρίβεις, μετατόπισε το βάρος σου πάνω στην σέλα προς την αντίθετη μεριά από αυτή τη στροφής.
Για να στρίψουμε μια μοτοσυκλέτα που κινείται με μικρές ταχύτητες, είναι χρήσιμο να κρατάμε το σώμα μας σε όρθια θέση και να ρίχνουμε το βάρος μας στην εξωτερική πλευρά της σέλας και όχι στην εσωτερική, όπως θα κάναμε αν κινούμασταν με υψηλές ταχύτητες. Κρατάμε τα πόδια στα μαρσπιέ για να σταθεροποιούμε το σώμα μας και να μπορούμε να μετατοπίσουμε το βάρος μας.

4.Μη φοβηθείς να πλαγιάσεις τη μοτοσυκλέτα.
Το πλάγιασμα της μοτοσυκλέτας με χαμηλές ταχύτητες μπορεί να είναι τρομακτικό κάποιες φορές, αλλά είναι απαραίτητο. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να πάρει αρκετά μεγάλη κλίση, αρκεί να έχουμε αρκετή ταχύτητα για να αντισταθμίσουμε τη δύναμη της βαρύτητας. Για να διατηρούμε αποτελεσματικά την ισορροπία μας, έχουμε χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι και κοιτάμε μακριά.

5.Κάνε εξάσκηση σε ασφαλή και ανοικτό χώρο.
Η κίνηση και οι μανούβρες με χαμηλές ταχύτητες μπορεί να είναι μια αρκετά δύσκολη κατάσταση και χρειάζονται επιδεξιότητα. Για να αποκτήσουμε την κατάλληλη εμπειρία και να αποβάλουμε τον φόβο, είναι καλό να εξασκηθούμε. Ένας ανοικτός χώρος, όπως κάποιο παρκινγκ, είναι ιδανικός για να βελτιώσουμε τις ικανότητές μας και να προετοιμαστούμε κατάλληλα για τις πραγματικές συνθήκες.

Κάνοντας λοιπόν λίγη εξάσκηση, θα τελειοποιήσουμε την τεχνική μας και η κίνηση με χαμηλές ταχύτητες δεν θα μας προβληματίσει ξανά.

Πηγή : mototriti.gr

_________________
YOU ONLY LIVE ONCE


Tue May 26, 2020 10:00 am
Profile Send private message
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.