It is currently Fri Dec 15, 2017 5:33 am



Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
moto gp 2015 !!! 
Author Message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post moto gp 2015 !!!
7 Παγκόσμιοι Πρωταθλητές ανακρίνουν τον MARQUEZ !!!


Image


Rossi, Doohan, Rainey, Roberts, Spencer, Agostini και Surtees (45 Πρωταθλήματα μαζί) μιλούν για τον Marquez και στο τέλος του κάνουν από μία ερώτηση: «πώς στο καλό καταφέρνεις αυτό που κάνεις;»

Υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις από τον εκπληκτικό Marc Marquez πώς κάνει αυτά που κάνει από το να βάλεις μία παρέα από πρώην Παγκόσμιους Πρωταθλητές να του πάρουν συνέντευξη; Αυτό ακριβώς κάναμε λοιπόν. Πείσαμε τον Valentino Rossi, τον Wayne Rainey, τον Giacomo agostini, τον John Surtees, τον Mick Doohan, τον Freddie Spencer και τον βασιλιά Kenny Roberts να κάνουν από μία ερώτηση στον Marquez, εκείνη που ενδιαφέρει στον καθένα περισσότερο. Ο Marquez χάρηκε πολύ όταν του δώσαμε τη λίστα με τα ονόματα των Πρωταθλητών, οι οποίοι στο σύνολό τους έχουν κερδίσει 45 παγκόσμιους τίτλους και 395 νίκες στα GP! «Δεν είναι κακό το επίπεδο, χα χα χα» είπε γελώντας δυνατά ενώ συνέχισε να είναι γελαστός καθ' όλη τη διάρκεια της συνέντευξης.

Valentino Rossi 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 125, 250, 500cc, MotoGP

Καθότι είναι ο μόνος από τους ζωντανούς θρύλους που είναι και αντίπαλος του Marquez ήταν ο πιο ενθουσιώδης από όλους να μάθει μερικά από τα μυστικά τεχνικής οδήγησης του τωρινού βασιλιά των MotoGP.

«Αυτό που θα ήθελα να ξέρω περισσότερο είναι πώς καταφέρνει να φρενάρει τόσο βαθιά και να διατηρεί τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας! Πέρυσι ήταν πιο επιθετικός, πιο αμείλικτος στα φρένα, αλλά φέτος έχει τελειοποιηθεί: φρενάρει πιο αργά αλλά αποσταθεροποιώντας λιγότερο τη μοτοσυκλέτα. Έχει δουλέψει πολύ σ’ αυτό: έχει αλλάξει στ’ αλήθεια το στιλ φρεναρίσματος, γι’ αυτό παρακαλώ θα μπορούσε να μου το εξηγήσει;»

Marquez :
| +
«Πέρυσι ήταν δύσκολο να βρω το όριο του μπροστινού ελαστικού της Bridgestone αλλά φέτος, με το νέο πλαίσιο και τις νέες ρυθμίσεις μπορούμε να φρενάρουμε πιο αργά και να διατηρούμε το μπροστινό ελαστικό πιεσμένο στο τελευταίο μέρος του φρεναρίσματος ενώ η μοτοσυκλέτα γέρνει ήδη στη στροφή. Το μπροστινό ελαστικό κουνάει συνέχεια αλλά αυτό μου αρέσει γιατί το κούνημα με βοηθά να αισθάνομαι το όριο. Φέτος η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη στις ανωμαλίες της πίστας και αυτό μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Επίσης, φέτος είμαι πιο μαλακός με τα φρένα, κάτι που διευκολύνει τα πράγματα, ενώ έχω και καλύτερη φυσική κατάσταση, οπότε μπορώ να κάθομαι πιο πίσω στη μοτοσυκλέτα»


Wayne Rainey 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 500cc

Ο Rainey προερχόταν από αγώνες dirt track, όπου οι αναβάτες διώχνουν το πίσω μέρος προς τα έξω στην είσοδο της στροφής και αυτό ακριβώς είναι που τον ενδιαφέρει στο στιλ του Marquez.

«Αυτό που περισσότερο μου κινεί την περιέργεια είναι ο τρόπος που βάζει τη μοτοσυκλέτα στη στροφή. Κανονικά, στη φάση που ρίχνεις τη μοτοσυκλέτα στη στροφή είναι που ρυθμίζεις την ταχύτητά σου και εκεί ακριβώς είναι που χάνεις το μπροστινό ευκολότερα. Ανεξάρτητα αν πρόκειται για γρήγορη, μεσαία ή κλειστή στροφή, ο Marc ρίχνει τη μοτοσυκλέτα και μπαίνει με περισσότερα από όλους τους άλλους. Ο κόσμος νομίζει ότι απλά γλιστράει τη μοτοσυκλέτα στην είσοδο αλλά σ' εμένα φαίνεται σα να τη ρίχνει με τρόπο που να μην φορτίζει τον μπροστινό τροχό στη φάση ακριβώς που ο τροχός είναι ήδη φορτισμένος. Έτσι, δεν μειώνει απλά ταχύτητα με τον πίσω τροχό αλλά τον κάνει να γλιστρήσει προς τα έξω αφαιρώντας πίεση από τον μπροστινό, επειδή είναι τόσο γρήγορος σ’ εκείνο το σημείο που πολύ εύκολα θα μπορούσε να το χάσει (το μπροστινό). Αυτό που κέντρισε την προσοχή μου ήταν στη Βαρκελώνη, στη δεξιά στροφή 9, που οδηγεί στην πίσω ευθεία. Στον τελευταίο γύρο μπήκε εκεί πολύ γρήγορα, όντας ο μοναδικός αναβάτης που έριξε τη μηχανή σ’ εκείνο το σημείο, κάτι πολύ δύσκολο να κάνεις επειδή πρόκειται για γρήγορη στροφή και ανηφορική. Όμως αυτός γνώριζε ότι εκεί έπρεπε να βγει πολύ καλά γιατί δεν μπορούσε να αφήσει τους άλλους να βγουν καλύτερα και να τον περάσουν στα φρένα της επόμενης αριστερής. Οπότε η ερώτησή μου είναι η εξής: βασίζεται στο πίσω ελαστικό μέσα στη στροφή ώστε να ελέγχει τι κάνει το μπροστινό, εκτός από το να ελέγχει μόνο τι κάνει το πίσω;

Marquez :
| +
«Αυτό το στιλ προέρχεται από τη Moto2 γιατί όταν έτρεχα στη Moto2 είχαμε πολύ chattering (ταλαντώσεις) από το μπροστινό. Επίσης ήταν πολύ σημαντικό το πώς έμπαινες στη στροφή με την Suter: αν έμπαινες με τα φρένα ήταν εύκολο να πέσεις κι έτσι άρχισα να γλιστράω το πίσω για να ελαφρώνω τον μπροστινό τροχό. Αυτό με βοήθησε πολύ στη Moto2, οπότε όταν ήρθα στα MotoGP διατήρησα το ίδιο στιλ. Αλλά στα MotoGP είναι πιο δύσκολο γιατί με τα Bridgestone δεν είναι πάντα αυτός ο καλύτερος τρόπος να είσαι ταχύτερος. Γλιστράω λοιπόν τον πίσω τροχό με αυτόν τον τρόπο μόνο σε μερικές στροφές, ιδίως σε σημεία όπου φρενάρεις δυνατά και σε κάποιες στροφές στο Brno, επειδή εκεί μπαίνεις πιέζοντας πολύ το μπροστινό. Εκεί είναι που γλιστράω λιγάκι τον πίσω. Θυμάμαι ακριβώς τη στιγμή στον τελευταίο γύρο στο Montmelo (Βαρκελώνη). Όλο το Σαββατοκύριακο είχα πολλά προβλήματα με το μπροστινό στη συγκεκριμένη στροφή γιατί έχει πολλές ανωμαλίες και αισθανόμουν έντονο κούνημα της μοτοσυκλέτας. Στον τελευταίο γύρο είπα, εντάξει, θα φρενάρω πολύ αργά, θα επιβραδύνω τη μοτοσυκλέτα και θα ετοιμάσω την έξοδο. Έτσι, φρενάρισα πολύ-πολύ αργά, όμως ήξερα ότι χρειαζόμουν να εκμεταλλευτώ τον πίσω τροχό για να επιβραδύνω τη μοτοσυκλέτα γιατί η στροφή έχει ανωμαλίες. Έτσι γλιστρούσα πολύ, σταμάτησα τη μοτοσυκλέτα και ετοίμασα την έξοδο. Οπωσδήποτε με αυτόν τον τρόπο παίρνεις περισσότερα ρίσκα αλλά εκείνη τη φορά όλα λειτούργησαν στην εντέλεια!» «Το να ντριφτάρω τον πίσω τροχό ήταν πιο εύκολο στην Moto2 γιατί το πλαίσιο και τα ελαστικά είναι πιο μαλακά, οπότε μπορείς να ντριφτάρεις, να αφήσεις τα φρένα και να τοποθετήσεις τη μοτοσυκλέτα. Στα MotoGP είναι πιο δύσκολο γιατί εκεί μπορείς να πιέσεις πολύ σκληρά τα Bridgestone για να στρίψεις τη μοτοσυκλέτα. Κάποιες φορές αφήνεις τα φρένα, νιώθεις ένα μικρό κούνημα από τον τροχό και είσαι στη γραμμή σου, όμως κάποιες φορές όταν αφήνεις τα φρένα, ανοίγει η γραμμή σου. Επίσης, αν το κάνεις αυτό σε κάθε στροφή θα υπερθερμάνεις το πίσω ελαστικό. Κανονικά πιέζεις το πίσω ελαστικό στην έξοδο αλλά αν το πιέζεις στην είσοδο, μέσα στη στροφή και στην έξοδο τότε το φθείρεις υπερβολικά».


Kenny Roberts 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 500 cc

Ο Roberts έφερε επανάσταση στην τεχνική οδήγησης των GP στη δεκαετία του ’70, όπως ακριβώς κάνει τώρα ο Marquez. Ο Καλιφορνέζος θέλει να ξέρει αν ο τελευταίος Παγκόσμιος Πρωταθλητής χρησιμοποιεί πολύ γρήγορη γεωμετρία για να βελτιώσει τους χρόνους του, όπως έκανε και ο ίδιος.

«Mου φαίνεται ότι ο Marquez στήνει τη μοτοσυκλέτα του όπως συνήθιζα να το κάνω εγώ, γιατί την ντριφτάρει πολύ, τη ρίχνει κάτω, τη σηκώνει και ανοίγει το γκάζι. Όταν έτρεχα εγώ, οι Ιάπωνες δοκιμαστές της Yamaha δεν μπορούσαν να οδηγήσουν τη μοτοσυκλέτα μου γιατί η κεφαλή του τιμονιού ήταν τόσο κατακόρυφη που η μηχανή αντιδρούσε πολύ γρήγορα και ταλάντωνε στα χέρια τους. Γι’ αυτό δεν χρησιμοποιούσα ένα στάνταρ αμορτισέρ τιμονιού. Δεν μπορούσες καν να στρίψεις τη μοτοσυκλέτα μου στα πιτς με τόσο σκληρό αμορτισέρ τιμονιού που φορούσε! Συνήθως έστηνα ένα ελαφρύ μπροστινό, ώστε στις κλειστές στροφές να υπερστρέφει (ντριφτάρει) η μοτοσυκλέτα και στις γρήγορες να υποστρέφει. Μου φαίνεται ότι κι αυτός κάνει το ίδιο: την πιέζει στη στροφή και αν αισθανθεί ότι γλιστράει, απλά δίνει μια γερή γκαζιά». Όταν έτρεχα, το μπροστινό ελάφρωνε στις γρήγορες στροφές, οπότε η μοτοσυκλέτα υπέστρεφε και άρχιζε να πιέζει το μπροστινό. Έτσι, έπρεπε να ανοίξω γκάζι επειδή όταν το πίσω μέρος ντριφτάρει, απορροφά βάρος από το μπροστινό. Το μαθαίνεις αυτό στα dirt tracks: όταν ο πίσω τροχός γλιστράει, δεν μπορείς να πιέσεις το μπροστινό. «Οπότε η ερώτησή μου είναι: όταν στήνεις τη μοτοσυκλέτα, αυτό αναζητάς; Μπορεί να κουνάει και να ταλαντώνει το τιμόνι πολύ αλλά έτσι θα πηγαίνεις ταχύτερα…»

Marquez :
| +
«Κανονικά, δεν μου αρέσει η μοτοσυκλέτα να έχει πολύ απότομο μπροστινό, δεν ξέρω γιατί, αλλά μ’ αυτόν τον τρόπο δεν το εμπιστεύομαι ιδιαίτερα. Σίγουρα η μοτοσυκλέτα στρίβει λίγο ταχύτερα, όμως ποτέ δεν έχω πολύ απότομη γωνία τιμονιού. Συνήθως εξαρτάται από την πίστα. Το Mugello είναι μια ιδιαίτερη πίστα επειδή χρειάζεσαι τη μοτοσυκλέτα να λειτουργεί σωστά σε όλες τις αλλαγές κατεύθυνσης. Έτσι, σηκώνουμε το πίσω μέρος από το μοχλικό του ψαλιδιού και χαμηλώνουμε το πιρούνι. Αν χρειάζεσαι μία ευέλικτη μοτοσυκλέτα χάνεις λίγη σταθερότητα, οπότε στην ευθεία είναι πιο δύσκολη σωματικά αλλά δεν χάνεις χρόνο, οπότε προτιμώ να δουλεύω λίγο παραπάνω στη μοτοσυκλέτα και να μην χάνω. Αν το τιμόνι τρέμει, πιέζω κάτω με τα πόδια μου. Όταν το κάνεις αυτό, το μπροστινό κουνιέται αλλά τουλάχιστον το πίσω μέρος είναι σταθερό. Σε γρήγορες στροφές μου αρέσει να στρίβω τη μοτοσυκλέτα με τον πίσω τροχό, ντριφτάροντας. Αλλά πριν από αυτό χρειάζεται να πιέσεις το μπροστινό και αυτό είναι το πιο κρίσιμο σημείο στη στροφή. Θέλω να προσπεράσω αυτό το σημείο όσο πιο γρήγορα γίνεται και να ολοκληρώσω τη στροφή με τον πίσω τροχό. Χρειάζεται να πιέσεις τον μπροστινό τροχό για μικρότερο διάστημα και μετά να ανοίξεις γκάζι».


Freddie Spencer 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 250cc, 500cc

Ο Spencer είχε απίστευτο ταλέντο, όπως ακριβώς και ο Marquez. Αυτό που γοητεύει τον πρώην πρωταθλητή είναι το πώς ο Marquez γλιστράει τον μπροστινό τροχό στην κορυφή της στροφής για να βοηθήσει τη μοτοσυκλέτα να στρίψει. Τίποτα στον κόσμο δεν είναι πιο δύσκολο από αυτό!

«Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι ποιο θεωρεί ο ίδιος πιο δυνατό του σημείο; Για παράδειγμα, πώς βοηθά ο τρόπος με τον οποίο μπαίνει στη στροφή να τοποθετήσει καλύτερα τη μοτοσυκλέτα για ναεπιταχύνει; Επειδή γνωρίζω ότι αυτό είναι κάτι παραπάνω από ικανότητα, είναι η συγκέντρωσή του, το πώς προετοιμάζει μεθοδικά τα πράγματα σε κάθε στροφή. Είναι το πώς γέρνει τη μοτοσυκλέτα μέσα στη στροφή και πόσο γρήγορα το κάνει. Είναι σα να υπερστρέφει και να ξεπερνά την πρόσφυση του μπροστινού ελαστικού, οπότε χρησιμοποιεί την ταχύτητα και την κίνηση του ελαστικού ώστε να περιστρέφει τη μοτοσυκλέτα γύρω από αυτό. Έτσι ακριβώς δούλευα σαν παιδί στην αυλή του σπιτιού κάθε μέρα: γνωρίζοντας ότι το ελαστικό θα γλιστρήσει και μετά χρησιμοποιώντας τα φρένα και την κλίση να περιστρέφω τη μοτοσυκλέτα με άξονα το μπροστινό ελαστικό».

Marquez :
| +
«Τις περισσότερες φορές, μου αρέσει να αισθάνομαι το μπροστινό ελαστικό να κουνιέται, να αισθάνομαι ότι το ελαστικό γλιστράει λίγο, γιατί έτσι αισθάνομαι το όριο. Αλλά αυτό μπορεί να είναι πολύ δύσκολο με το σκληρό μπροστινό της Bridgestone γιατί είναι πολύ άκαμπτο κι έτσι φρενάρεις και δεν αισθάνεσαι καμία ταλάντωση από κάτω. Όμως όταν περνάς από ανωμαλίες, η ταλάντωση του ελαστικού είναι πολύγρήγορη και άγρια, οπότε είναι δύσκολο να την αισθανθείς όταν πρέπει. Κάποιες φορές γλιστράς πολύ το μπροστινό και νομίζεις ότι θα στρίψεις καλύτερα και τότε βλέπεις ότι δεν μπορείς να σταματήσεις τη μοτοσυκλέτα, οπότε πρέπει να αφήσεις τα φρένα με αποτέλεσμα να χάνεις τη γραμμή σου. Όταν γλιστράς σ’ εκείνο το σημείο και πρέπει να χρησιμοποιήσεις λίγο παραπάνω το μπροστινό φρένο, πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός γιατί τότε μπορείς να σηκωθεί ο πίσω τροχός και τότε θα έρθει πτώση με highsiding στην είσοδο της στροφής!»


John Surtees 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 350cc, 500cc

Την εποχή που έτρεχε ο Surtees με μοτοσυκλέτες, η ανάφλεξη ήταν με ντιστριμπιτέρ, οπότε όλη η ιδέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων του φαίνεται περίεργη. Αναρωτιέται πώς ο Marquez εμπιστεύεται τη ζωή του και τη σωματική του ακεραιότητα σε ένα μικρό μαύρο κουτί.

«Γνωρίζω ότι τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά σήμερα από τότε που καβαλούσα εγώ μοτοσυκλέτα. Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι πώς εμπιστεύεσαι τα ηλεκτρονικά ότι θα κάνουν πάντα αυτό που θέλεις να κάνουν, όταν είσαι σε μέγιστη κλίση και ανοίγεις το γκάζι, επειδή γνωρίζω ότι αυτά δεν κάνουν πάντα αυτό που περιμένεις!»

Marquez :
| +
«Για μένα η χρήση των ηλεκτρονικών δεν είναι τρόπος για να πας γρήγορα. Σίγουρα βοηθούν στο θέμα ασφάλεια, όμως δεν τα χρησιμοποιώ για να πάω πιο γρήγορα. Ξέρεις μόνο ότι υπάρχουν, όμως όταν φοράς καινούριο πίσω ελαστικό είναι δύσκολο να φτάσεις στο όριο του traction control. Αισθάνεσαι το traction control να κόβει δύναμη όταν είναι φθαρμένο το ελαστικό στους τελευταίους γύρους των αγώνων ή στο βρεγμένο, όπου αισθάνεσαι πολλά κοψίματα του κινητήρα. Επίσης, αισθάνεσαι αυτά τα κοψίματα σε στροφές διαρκείας όπως στο Montmelo, όμως τα κοψίματα μπορούν να αποσταθεροποιήσουν τη μοτοσυκλέτα οπότε είναι καλύτερο να διαχειρίζεσαι την κατάσταση με το γκάζι, ώστε να μην φτάνεις στο σημείο να επενεργεί το traction control. O κόσμος λέει ότι εγώ χρησιμοποιώ λιγότερο το traction control από άλλους αναβάτες αλλά δεν είμαι σίγουρος: οι ρυθμίσεις μου είναι παρόμοιες με εκείνες του Dani».


Mick Doohan 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 500cc

Ο Doohan ήταν από τους πρώτους αναβάτες που έβγαζαν το πόδι αλλά έκανε την κίνηση πριν μπει στη στροφή. Θέλει να γνωρίζει γιατί αυτή η κίνηση είναι τόσο διαδεδομένη στα MotoGP.

«Όλο και περισσότεροι αναβάτες βγάζουν το πόδι στα φρένα. Κάποιες φορές μοιάζει σα να το κάνουν απλά για να το κάνουν, οπότε είναι απαραίτητο να ρίχνεις τη μοτοσυκλέτα στη στροφή με το πόδι;»

Marquez :
| +
«Όταν βγάζω το πόδι η μοτοσυκλέτα δείχνει να σταθεροποιείται ελαφρώς. Το κάνω μόνο με το αριστερό μου πόδι παρότι δεν χρησιμοποιώ πάντα το δεξί μου πόδι για να φρενάρω στην ευθεία. Με το πόδι έξω αισθάνομαι πιο σταθερή τη μοτοσυκλέτα και ελαφρώς καλύτερη στο φρενάρισμα. Δεν ξέρω γιατί, ίσως να είναι η eπιπλέον αεροδυναμική αντίσταση που επιβραδύνει τη μοτοσυκλέτα ενώ ο άνεμος σπρώχνει και το σώμα περισσότερο μέσα στη μοτοσυκλέτα. Νομίζω ότι βοηθά επίσης να μπαίνεις στη στροφή».


Giacomo agostini 15 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής 350cc, 500cc

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης από όλους, ο Ago θέλει να ξέρει αν ο Marquez μπορεί να κάνει αυτό που ο Rossi φαίνεται να μην μπορεί να πετύχει: να του πάρει όλα τα ρεκόρ.

«Νομίζω ότι όλοι οι μεγάλοι πρωταθλητές έχουν κάτι μέσα τους. Είναι δύσκολο να πεις γιατί ένας αναβάτης είναι τόσο γρήγορος. Εγώ λέω ότι ο Marc έχει το χάρισμα είτε από το Θεό είτε από τη μητέρα του. Όταν κάποιοι με ρωτούσαν γιατί ήμουν τόσο γρήγορος, δεν ήξερα τι να απαντήσω. Αν τον ρωτήσεις γιατί πηγαίνει τόσο γρήγορα, δε νομίζω ότι θα ξέρει γιατί. Έχει ένα όριο και αυτό είναι μέσα του. Οπότε έχω μία μόνο ερώτηση: θα σπάσεις το ρεκόρ των 122 νικών μου στα GP;

Marquez :
| +
«Χα, δεν νομίζω! Ήταν διαφορετικά εκείνες τις εποχές επειδή οι αναβάτες έτρεχαν σε διαφορετικές κατηγορίες, γι’ αυτό και το ρεκόρ του Ago είναι τόσο άπιαστο. Κάποιοι με ρωτούν επίσης αν θα μετακομίσω στους αγώνες αυτοκινήτων. Θα ήθελα να κάνω μία δοκιμή με αυτοκίνητο αλλά να οδηγήσω ολόκληρη τη σεζόν; Όχι, ο κόσμος μου είναι οι μοτοσυκλέτες!»



Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD τεύχος 55 (Σεπτέμβριος 2014)

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Thu Mar 05, 2015 10:52 am
Profile Send private message YIM
Αρχαίος
User avatar

Joined: Fri Oct 29, 2010 4:03 pm
Posts: 5416
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
Εντάξει ο τύπος είναι αλλού γλιστράει το μπροστινό μέσα στην στροφή για να αισθάνεται το όριο και ισιώνει με το γκάζι και με την φαντασία είναι δύσκολο αυτό που κάνει :respect


Thu Mar 05, 2015 12:07 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Wed May 09, 2012 12:25 am
Posts: 4033
Location: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
LOVERDOS wrote:
Εντάξει ο τύπος είναι αλλού γλιστράει το μπροστινό μέσα στην στροφή για να αισθάνεται το όριο και ισιώνει με το γκάζι και με την φαντασία είναι δύσκολο αυτό που κάνει


Μόνο που το διαβάζεις αυτό που κάνει σε πιάνει ανατριχίλα....!!!

:respect :respect :respect

_________________
Image Image

Παράρτημα Αιτωλ/νίας - Αχαΐας-----------Μεσσηνίας
Παράρτημα Αργολίδος-----------Σερρών---------Καστοριάς


Thu Mar 05, 2015 1:55 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
Για πάμε σιγά-σιγά !!!


Image


Image


MotoGP Qatar !!!


Παρασκευή 27/03/15

16:55 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

17:55 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

18:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

19:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

Σάββατο 28/03/15

16:55 ΜΟΤΟ3 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ

17:50 ΜΟΤΟ2 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ

18:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4

19:30 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

Κυριακή 29/03/15

15:45 ΜΟΤΟ3 ΖΕΣΤΑΜΑ

16:20 ΜΟΤΟ2 ΖΕΣΤΑΜΑ

16:55 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ

17:45 ΜΟΤΟ3 ΑΓΩΝΑΣ

19:05 ΜΟΤΟ2 ΑΓΩΝΑΣ

20:30 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ


πηγή : motograndprix.gr, mototriti.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Fri Mar 27, 2015 1:04 pm
Profile Send private message YIM
Αρχαίος
User avatar

Joined: Fri Oct 29, 2010 4:03 pm
Posts: 5416
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
Καφεδάκι και καναπές :evilhands :evilhands :evilhands


Fri Mar 27, 2015 1:24 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Wed May 09, 2012 12:25 am
Posts: 4033
Location: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
ξέρουμε από που υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη....???

_________________
Image Image

Παράρτημα Αιτωλ/νίας - Αχαΐας-----------Μεσσηνίας
Παράρτημα Αργολίδος-----------Σερρών---------Καστοριάς


Fri Mar 27, 2015 3:46 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
black_hawk wrote:
ξέρουμε από που υπάρχει τηλεοπτική κάλυψη....???



otenet . . . ή livestreaming από internet !!! :whistle:

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Fri Mar 27, 2015 4:28 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
1. Κατάρ

Νικητής ο Rossi σε απίστευτη μάχη τεσσάρων !!!


Image


Εκπληκτικός ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στο MotoGP, κάτω από τα φώτα των προβολέων της πίστας του Losail. Νικητής ήταν ο Valentino Rossi που στο βάθρο είχε στο πλάι του δύο συμπατριώτες του και αναβάτες της Ducati, τους Dovizioso και Iannone.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Dovizioso να μετατρέπει την pole του σε πρωτοπορία, με τον Lorenzo να έχει ανεβεί δεύτερος και τους Iannone και Hernandez να έχουν ανεβεί μια θέση, βρισκόμενοι στην τρίτη και την τέταρτη θέση. Ο Marc Marquez ήταν τελευταίος λόγω εξόδου μετά την πρώτη στροφή, ο Pedrosa έχασε αρκετές θέσεις όπως και ο Rossi που ήταν δέκατος.

Ο Lorenzo σύντομα πέρασε τον Dovizioso και μαζί με τον Iannone άνοιξαν τη διαφορά από τους υπόλοιπους. Στο ¼ του αγώνα ο Rossi είχε ανεβεί στην τέταρτη θέση, ενώ ο Marquez κέρδιζε θέσεις και ήταν έκτος πίσω από τον teammate του. Στο μεταξύ Lorenzo και Dovizioso άλλαζαν θέσεις, με τον πρώτο να εκμεταλλεύεται την ταχύτητα της M1 στις στροφές και τον δεύτερο την εξαιρετική τελική της Desmosedici, με τον Iannone να παρακολουθεί από κοντά.

Η μάχη για τη νίκη έγινε μάχη για τέσσερις με το group των πρωτοπόρων να αποτελείται από τις δύο εργοστασιακές Yamaha και τις δύο εργοστασιακές Ducati. Ο Marquez είχε περάσει τον Pedrosa αλλά ήταν ανήμπορος να πλησιάσει τους πρωτοπόρους. Ο Rossi πέρασε τον Iannone με λίγους γύρους να απομένουν και ο δεύτερος έκοψε λίγη ταχύτητα προσέχοντας τα ελαστικά του, ενώ την ίδια στιγμή ο Dovizioso έκανε προσπάθειες να περάσει τον Lorenzo. Με τρεις γύρους να απομένουν τα κατάφερε και τον ακολούθησε αμέσως ο Rossi, ενώ πέρασε λίγο αργότερα και ο Iannone.

Η μάχη στην κορυφή ήταν όμως μεταξύ Rossi και Iannone. Οι δύο αναβάτες ήταν εξαιρετικοί και προσέφεραν φοβερό θέαμα, με πολλές εναλλαγές. Στον τελευταίο γύρο ο Rossi κατάφερε να αμυνθεί τη θέση του από τον Dovizioso που ήταν πολύ γρήγορος στις ευθείες και έφτιαξε μια μικρή διαφορά που αποδείχθηκε κρίσιμη, καθώς ο Dovizioso δεν είχε απάντηση στην τελική ευθεία για την καρό σημαία. Ο Iannone κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Lorenzo για να κατακτήσει το πρώτο του βάθρο, ενώ ο Marquez και ο Pedrosa δεν μπόρεσαν να παλέψουν για τη νίκη, κυρίως λόγω των κακών τους εκκινήσεων. Hernandez, Crutchlow, Smith και Pol Espargaro συμπλήρωσαν τη δεκάδα μετά από μία μεγάλη μεταξύ τους μάχη.


πηγή : autogrip.gr, google.com

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sun Mar 29, 2015 10:20 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Wed May 09, 2012 12:25 am
Posts: 4033
Location: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
the doctor is back.....!!!!!

:EmoticonThanks :EmoticonThanks

Image

_________________
Image Image

Παράρτημα Αιτωλ/νίας - Αχαΐας-----------Μεσσηνίας
Παράρτημα Αργολίδος-----------Σερρών---------Καστοριάς


Mon Mar 30, 2015 8:24 am
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Sun Mar 04, 2012 9:00 pm
Posts: 1767
Location: Νεαπολη Λακωνιας
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
black_hawk wrote:
the doctor is back.....!!!!!

:EmoticonThanks :EmoticonThanks

Image

:happy0065 :happy0065 :happy0065 :happy0065

_________________
ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ


Mon Mar 30, 2015 4:27 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
02. Austin - ΗΠΑ !!!


Image


Άνετη νίκη για Marquez, Dovizioso και Rossi στο βάθρο !!!


Στις επιτυχίες επέστρεψε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής M. Marquez επικρατώντας με σχετική ευκολία στο δεύτερο Grand Prix της σεζόν που φιλοξένησε η πίστα του Austin, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Παρά το γεγονός ότι ο Ισπανός αναβάτης της Honda βρέθηκε στην αρχή του αγώνα να ακολουθεί τον A. Dovizioso με την αισθητά βελτιωμένη Ducati, o Μ. Μarquez ανέκτησε στον πέμπτο γύρο το προβάδισμα, το οποίο και διατήρησε χωρίς να απειληθεί από τους διώκτες τους μέχρι το τέλος του αγώνα.

Αυτή ήταν η πρώτη φετινή νίκη του M. Marquez και η τρίτη συνεχής στην πίστα του Austin. Από τη δεύτερη θέση είδε την καρό σημαία του τερματισμού ο A. Doviziozo, με τον V. Rossi να τερματίζει τρίτος και να παραμένει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

Αν και ο A. Iannone με τη δεύτερη εργοστασιακή Ducati βρέθηκε να διεκδικεί μία θέση στο βάθρο, στους τελευταίους γύρους του αγώνα ο Ιταλός υποχώρησε πέμπτος, πίσω και από τον J. Lorenzo.

Κερδίζοντας πέντε θέσεις κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, ο B. Smith τερμάτισε έκτος, μπροστά από τους C. Crutchlow, A. Espargaro, M`. Vinales και D. Petrucci, οι οποίοι συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Μετά τον δεύτερο αγώνα της σεζόν, ο V. Rossi προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών έχοντας συγκεντρώσει 41 βαθμούς, με τους A. Dovizioso και M. Marquez να ακολουθούν με 40 και 36 βαθμούς αντιστοίχως.


πηγή : in.gr, onsports.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Mon Apr 13, 2015 10:14 am
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
03. Termas de Río Hondo - ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ !!!


Image


Νικητής στο... θρίλερ της Αργεντινής ο Ρόσι !!!

Τι κι αν εκκίνησε από την όγδοη θέση στον αγώνα της Αργεντινής; Κάποιος με την κλάση του Βαλεντίνο Ρόσι μπορεί να κερδίσει εφτά θέσεις και να τερματίσει στην πρώτη. Ο «Γιατρός» ήταν εκπληκτικός στην Τέρμας ντε Ρίο Χόντο, πέρασε όποιον ήταν μπροστά του, έφτασε τον Μαρκ Μάρκεζ και μετέτρεψε σε... θρίλερ το φινάλε. Η μάχη με τον Ισπανό, βέβαια, δεν ήταν εύκολη, αλλά κατάφερε να την κερδίσει και αυτή για να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Μάλιστα, ο αναβάτης της Repsol Honda προσπάθησε να ανακτήσει τη θέση του και είχε επαφή με τον Ιταλό, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον πίσω τροχό του αντιπάλου του, να πέσει και να εγκαταλείψει, αφού δεν μπόρεσε να συνεχίσει την προσπάθειά του. Έτσι, ο εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σε όλες τις κατηγορίες πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν και 84η της καριέρας του στο Moto GP για να παραμείνει στην κορυφή της βαθμολογίας.

Αφού ο Μάρκεζ δεν είδε την καρό σημαία, δεύτερος την είδε ο Αντρέα Ντοβιζιόζο, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο Καλ Κράτσλοου. Ακολούθησαν οι Αντρέα Ιανόνε, Χόρχε Λορένθο, Μπράντλεϊ Σμιθ, με την έκπληξη των ελεύθερων δοκιμών, Αλέιξ Εσπαργκαρό, να μένει έβδομος. Σειρά πήρε ο αδερφός του Πολ, με τους Σκοτ Ρέντινγκ και Μάβερικ Βινιάλες να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Με το πέρας, λοιπόν, και του τρίτου Γκραν Πρι της σεζόν στη βαθμολογία ο Ρόσι προηγείται με 66 βαθμούς έναντι 60 του Ντοβιζιόζο, τη στιγμή που ο Μάρκεζ έχει μείνει πέμπτος με 36 πίσω από τον τέταρτο Λορένθο (37) και τον τρίτο Ιανόνε (40). Τέλος, να σημειώσουμε ότι αυτό είναι το καλύτερο ξεκίνημα του Doctor τα τελευταία χρόνια, καθώς στους τρεις πρώτους αγώνες μετράει δύο νίκες και τρεις παρουσίες στο βάθρο.



πηγή : gazzetta.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sun Apr 19, 2015 11:43 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Wed May 09, 2012 12:25 am
Posts: 4033
Location: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
:mbounce: :mbounce:

_________________
Image Image

Παράρτημα Αιτωλ/νίας - Αχαΐας-----------Μεσσηνίας
Παράρτημα Αργολίδος-----------Σερρών---------Καστοριάς


Mon Apr 20, 2015 8:55 am
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
04. Jereh - Spain !!!


Image


Υπερηχητικός Λορένθο !!!

Ο Χόρχε Λορένθο κέρδισε με χαρακτηριστική άνεση το σημερινό grand prix της Χερέθ, καθώς εκκίνησε πρώτος, συνέχισε πρώτος και τερμάτισε πρώτος. Δεύτερος ο πολύ καλός Μαρκ Μαρκέθ και πίσω τους ο Βαλεντίνο Ρόσι.

Είχε ξεκινήσει τη χρονιά με φιλοδοξίες...σφετερισμού της εξουσίας: μετά το εντυπωσιακό δεύτερο μισό της περσινής σεζόν- όταν και είχε γίνει μόνιμος κάτοικος του βάθρου- ευελπιστούσε πως φέτος θα ήταν η χρονιά του, καθώς φαινόταν πως η Yamaha θα παρουσιαζόταν ακόμα καλύτερη απ' ότι το 2014.

Ωστόσο, τα πράγματα για τον Χόρχε Λορένθο μέχρι στιγμής στους 3 πρώτους αγώνες της σεζόν μόνο ρόδινα δεν ήτανε : αντί για νίκες και βάθρα είχε περιοριστεί στην απόλαυση των πιο πίσω θέσεων, ενώ ο teammate του, ο Βαλεντίνο Ρόσι, πετούσε αγωνιστικές φωτιές. Ξεκίνημα περίπου με το αριστερό, δηλαδή.

Στην αγαπημένη του πίστα της Χερέθ, όμως, τα πράγματα έμελλε να είναι διαφορετικά. Πρώτα η επίσημη ανακοίνωση πως θα συνεχίσει και του χρόνου στη Yamaha, έπειτα η κυριαρχία του στα χθεσινά χρονομετρημένα δοκιμαστικά και σήμερα ήρθε να προστεθεί η τούρτα στο ήδη υπάρχον κερασάκι: μόλις έσβησαν τα φώτα της εκκίνησης ο Ισπανός αναβάτης είδε τον ορίζοντα και χάθηκε σ' αυτόν, αφήνοντας τους υπόλοιπους να κάνουν διατριβή στο πίσω ελαστικό του.

Πίσω από τον ασυναγώνιστο σήμερα Λορένθο τερμάτισε ο δύο σερί φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Μαρκέθ, που όχι μόνο ξεπέρασε το πρόβλημα τραυματισμού στο μικρό δάχτυλο του χεριού του, αλλά άντεξε και στην όποια πίεση του άσκησε ο Ρόσι, που είδε τρίτος την καρό σημαία, επιβεβαιώνοντας την εκπληκτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται και κάνοντας το 4/4 στα βάθρα φέτος.
Κράτσλοου, Π. Εσπαργκαρό, Ιανόνε, Α. Εσπαργκαρό, Σμιθ, Ντοβιτσιόζο (σ' ένα κάκιστο αγώνα για τον αναβάτη της Ducati) και Ερνάντεθ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα και κάπως έτσι το grand prix της Χερέθ παίρνει το δρόμο του προς την αγωνιστική λήθη.

Βέβαια, με το μέχρι τώρα δείγμα γραφής, το 2015 αναμένεται να γραφτεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία του σπορ και να κρατήσει τις αποστάσεις του από τη λήθη.

Πως να ξεχάσεις, άλλωστε, ένα πρωτάθλημα στο οποίο θα «σφαχτούν», απ' ό,τι φαίνεται, οι πάντες στο βωμό της πρωτιάς ;

Η βαθμολογία :

1. Ρόσι 82
2. Ντοβιτσιόζο 67
3. Λορένθο 62
4. Μάρκεθ 56


πηγή : sdna.gr, sport-fm.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sun May 03, 2015 4:28 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Wed May 09, 2012 12:25 am
Posts: 4033
Location: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
καλά πάμε...

:thumbup: :thumbup:

Image

_________________
Image Image

Παράρτημα Αιτωλ/νίας - Αχαΐας-----------Μεσσηνίας
Παράρτημα Αργολίδος-----------Σερρών---------Καστοριάς


Sun May 03, 2015 9:51 pm
Profile Send private message
Φρέσκος

Joined: Thu May 14, 2015 11:49 am
Posts: 23
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
:bow: Valentino για πάντα. Θεός!!!!!!


Fri May 15, 2015 2:09 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
05. Le Mans - Γαλλία !!!


Image


Νικητής ο Lorenzo στο 1-2 της Yamaha !!!

Σε εξαιρετική κατάσταση βρίσκεται o Jorge Lorenzo που μετά τη Jerez έκανε δικό του και το Le Mans, χαρίζοντας στη Yamaha την 4η νίκη της σε 5 αγώνες φέτος. Τον θρίαμβο για την εταιρεία των “τριών διαπασών” ολοκλήρωσε ο Valentino Rossi που τερμάτισε στη δεύτερη θέση ξεσηκώνοντας το . . . κοινό στις εξέδρες (σημειώθηκε ρεκόρ προσέλευσης θεατών για αγώνα των MotoGP με 93.531 θεατές) με το πείσμα του και τις εντυπωσιακές του προσπεράσεις.

Στην τρίτη θέση χωρίς να μπορέσει από ένα σημείο και έπειτα να ακολουθήσει τον ρυθμό των YZR-M1 τερμάτισε ο Andrea Dovizioso με την Ducati.

Ίσως η πιο δύσκολη στιγμή για τον Lorenzo ήταν στην εκκίνηση όπου είχε μια επαφή με τον Iannone, χωρίς ωστόσο δυσάρεστες συνέπειες για κανένα από τους δύο.

Για δέκα γύρους ο Dovizioso ακολουθούσε κατά πόδας, αλλά στη συνέχεια είχε κάποια θέματα με την πρόσφυση με αποτέλεσμα να χάσει έδαφος και μαζί τη δεύτερη θέση από τον Rossi, ο οποίος εκκινούσε από την 7η θέση του γκριντ.

Στην εκκίνηση κέρδισε δυο θέσεις και στην πορεία του προς το δεύτερο σκαλί του βάθρου χρειάστηκε να περάσει κατά σειρά τους Marquez, Iannone και Dovizioso. Και όλα αυτά μέχρι τον 12ο γύρο.

Στους 16 -από τους 28 συνολικά- που απέμεναν για την ολοκλήρωση του αγώνα θα έπρεπε να καλύψει μια διαφορά της τάξης των 1,8 δευτερολέπτων που είχε προλάβει να κάνει ο Lorenzo.

Το πάλεψε για λίγο, αλλά ο Ισπανός δεν του άφησε κανένα περιθώριο. Όποτε χρειάστηκε ανέβασε το ρυθμό του και στο τέλος πανηγύρισε την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του φέτος και 35η στην ΚΑΡΙΕΡΑ του στη μεγάλη κατηγορία.

“Έκανα καλή εκκίνηση, περνώντας στην πρώτη στροφή τον Dovizioso και παίρνοντας την πρωτοπορία. Μετά είδα τον Rossi στη δεύτερη θέση και έπρεπε να πιέσω για τον κρατήσω πίσω μου. Η νίκη είναι σημαντική για το Πρωτάθλημα και είμαι πολύ χαρούμενος”, δήλωσε ο "Por Fuera" μετά το τέλος του αγώνα.

“Στις δοκιμές υποφέραμε, καθώς δεν μπορούσα να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα στο όριο. Πήραμε ρίσκο μετά το warm-up και αλλάξαμε κάποιες ρυθμίσεις στο set-up οι οποίες απέδωσαν. Χρειάστηκα 2-3 γύρους στον αγώνα για να βρω καλό ρυθμό. Έδωσα ωραίες μάχες με τις Ducati και μετά, όταν βρέθηκα πίσω από τον Lorenzo προσπάθησα να πλησιάσω, αλλά και η 2η θέση είναι καλή για τη μάχη του Πρωταθλήματος. Ήταν ένας διασκεδαστικός αγώνας, αλλά ο Jorge ήταν καλύτερος. Ήδη από τον 1ο γύρο ήταν ένα δευτερόλεπτο μπροστά”, είπε από την πλευρά του ο VR46.

Ο Marc Marquez παρά το γεγονός ότι είχε την pole POSITION δεν κατάφερε να κινηθεί σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς ενώ δεν απέφυγε και τα λάθη, τόσο στην εκκίνηση, όσο και στον 4ο γύρο όταν από 5ος βρέθηκε προσωρινά στην 7η θέση.

Kαι όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Lorenzo "...όταν ο Marc κάνει λάθη δεν πρέπει να αφήνεις την ΕΥΚΑΙΡΙΑ να πάει χαμένη".

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα κατάφερε να κερδίσει έδαφος και να τερματίσει τελικά 4ος παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς. Για να φτάσει, όμως σε αυτήν την 4η θέση, χρειάστηκε να δώσει απίστευτες μάχες με τον ηρωικό Andrea Iannone που αγωνιζόταν με εξάρθρωση ωμοπλάτης.

Ήταν τρεις γύροι -από τον 22ο έως και τον 25ο- από αυτούς που το φιλοθεάμον κοινό λατρεύει να παρακολουθεί, με τους δύο αναβάτες να εναλλάσσονται στην 4η θέση από στροφή σε στροφή. Ο Ιταλός αναβάτης της Ducati παρά την κόπωση και τους πόνους κατέθεσε ψυχή και πάλεψε μέχρι το τέλος χωρίς ωστόσο να καταφέρει να απαντήσει στον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Κέρδισε πάντως το χειροκρότημα για την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε. Θεατής σε αυτή την τρομερή μάχη έμεινε ο Bradley Smith που δε μπόρεσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την έκτη θέση.

“Στον 4ο γύρο άρχισα να παρατηρώ προβλήματα με το μπροστινό. Νομίζω ότι όλες οι Honda είχαν το ίδιο πρόβλημα. Στην πραγματικότητα, σημειώθηκαν αρκετές πτώσεις λόγω μπροστινού. Ξέραμε ότι με την άνοδο της θερμοκρασίας, οι συνθήκες αλλάζουν, αλλά περιμέναμε ότι θα λειτουργούσε προς όφελός μας, αλλά αυτή τη φορά δεν συνέβη. Πρέπει να μάθουμε από αυτόν τον αγώνα, ιδιαίτερα από τα δεδομένα που έχουμε συλλέξει. Ήταν δύσκολος αγώνας από ψυχολογικής άποψης, αλλά τουλάχιστον διασκέδασα λίγο όταν έπιασα τους Smith - Iannone”, σχολίασε στο τέλος του αγώνα ο MM93.

“Ήταν ο δυσκολότερος αγώνας της ζωής μου. Ήμουν σε μια δύσκολη φυσική κατάσταση. Σκέφτηκα μέχρι και να αποσυρθώ από τον αγώνα γιατί 10 γύρους πριν το τέλος η κατάσταση είχε γίνει επικίνδυνη. Δεν είχα πολύ καλή αίσθηση στη φάση του φρεναρίσματος. Μετά προσπάθησα να ξεκουράσω τον ώμο μου με αποτέλεσμα να με πλησιάσουν. Εκείνοι οι τρεις γύροι που ακολούθησαν ήταν χωρίς ανάσα. Ήταν μια εκπληκτική μάχη”, δήλωσε ο ηρωϊκός Iannone.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Pol Espargaro, Yonny Hernandez, Maverick Vinales και Danilo Petrucci.

Ο Dani Pedrosa από την πλευρά του που επέστρεψε στους αγώνες μετά από καιρό, είδε μόλις στον 1ο γύρο τις προσδοκίες του για ένα καλό πλασάρισμα να εκμηδενίζονται, λόγω πτώσης που είχε. Παρ' όλα αυτά δεν παράτησε την προσπάθειά του. Επέστρεψε στον αγώνα ώστε να διαπιστώσει την κατάσταση του δεξιού του χεριού στο οποίο πρόσφατα εγχειρίστηκε για να αντιμετωπίσει το σύνδρομο arm-pump. H πτώση της καρό σημαίας τον βρήκε στην 16η θέση.

“Ήταν κρίμα που έπεσα τόσο νωρίς στον αγώνα. Δεν κατάλαβα πολλά από την πτώση γιατί απλά 'έχασα' το μπροστινό. Προσπάθησα να βάλω μπροστά τον κινητήρα και να επιστρέψω στον αγώνα παρά το γεγονός ότι το τιμόνι είχε στραβώσει. Ήθελα να τερματίσω για να διαπιστώσω την κατάστασή μου. Ήταν ένα θετικό τεστ για μένα, ΑΝ και υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, αλλά από άποψη φυσικής κατάστασης τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα. Ελπίζω ότι μπορώ να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο τις επόμενες εβδομάδες”, είπε ο Ισπανός.

Σημειώστε ότι από τους 25 αναβάτες που πήραν εκκίνηση, τερμάτισαν οι 18, καθώς πέντε εγκατέλειψαν έπειτα από πτώση και δύο επέστρεψαν στα pits λόγω τεχνικών προβλημάτων. Εκτός λόγω πτώσεων έμειναν τέσσερις αναβάτες της Honda (!) -Redding, Cructhlow, Abraham, Miller, ενώ πτώση είχε και ο Pedrosa που όμως κατάφερε να συνεχίσει-.

Μετά από 5 αγώνες, Rossi - Lorenzo οδηγούν την κουρσα στο Πρωτάθλημα και ανανεώνουν το ραντεβού τους μαζί με τους αναβάτες της Ducati και της Repsol Honda για το Mugello, στις 31 του μηνός. Εκεί όπου επί τέσσερα συναπτά έτη οι Ισπανοί κυριαρχούν (Pedrosa - 2010, Lorenzo - 2011, 2012, 2013, Marquez - 2014).

πηγή : directnews.gr, google.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sun May 17, 2015 7:10 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης

Joined: Sat Oct 30, 2010 5:46 pm
Posts: 3269
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
:EmoticonThanks :goodpost:


Mon May 18, 2015 9:01 pm
Profile Send private message
Μέλος Δ.Σ.
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 4:54 pm
Posts: 2679
Location: Αγιος Δημήτριος, Αθήνα
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
Και για όσους δεν είδαν τον αγώνα μπορείτε να τον δείτε με Αγγλική εκφώνηση.


_________________
Χαρακτήρας είναι αυτό που κάνουμε όταν δεν μας βλέπει κανένας
Φραγκίσκος DL650 K5 - L2, DL1000 L7


Mon May 18, 2015 9:30 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
06. Mugello - Ιταλία !!!


Image


Lorenzo ο κατακτητής, στο βάθρο Rossi-Iannone, έπεσε ο Marquez !!!

Ο Jorge Lorenzo κατέκτησε και το Mugello, κάνοντας ακόμα έναν τρομερό αγώνα και από τη στιγμή που πέρασε μπροστά, δεν άφησε σε κανέναν από τους αντιπάλους του το περιθώριο να σκεφτεί ότι θα μπορούσε να τον περάσει!

Αν και ο αγώνας δεν κρίθηκε τελικά στο 1:47, εν τούτοις ο φοβερός Lorenzo έκανε πέντε τέτοιους χρόνους στην αρχή, αποκτώντας ένα προβάδισμα ασφαλείας και διευρύνοντάς το μέχρι και τα 7,3 δ. σ’ ένα σημείο!

Ακόμα μια αφοπλιστική εμφάνιση για τον Jorge Lorenzo, ο οποίος πήρε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του για φέτος, κάτι που έχει καταφέρει μόλις άλλες τρεις φορές στο παρελθόν στη μεγάλη κατηγορία.

Από εκεί και πέρα δεν έλειψαν τα πολλά δράματα, αρχής γενομένης από τον Marc Marquez. Ο Ισπανός ήξερε καλά ότι έπρεπε να κάνει μια πολύ καλή εκκίνηση για να προλάβει τους μπροστά και τα κατάφερε!

Ο τρόπος που ξεκίνησε από την 13η θέση δεν θύμισε σε τίποτα τον αναβάτη που ανέκαθεν δυσκολευόταν στις εκκινήσεις και με φοβερή επιθετικότητα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής ανέβηκε στην πρώτη τετράδα.

Εκεί ξεκίνησε η μάχη με τις Ducati, αλλά παράλληλα φάνηκαν και πάλι τα πολλά προβλήματα της Honda φέτος. Όπως και στο Le Mans, ο Marquez έμπαινε με πολύ φόρα στις στροφές, αλλά αδυνατούσε να φρενάρει σωστά.

Σε μια τέτοια περίπου στιγμή, προσπάθησε να κρατήσει τη γραμμή του και να μείνει μπροστά από τον Iannone, όταν πλαγιάζοντας και λίγο παραπάνω έχασε το μπροστινό της RC213V κι έπεσε στην άσφαλτο.

Πλέον, με 49 βαθμούς διαφορά από την κορυφή, ο Marquez έχει δύσκολο έργο μπροστά του. Δεν είναι μόνο τα προβλήματα με τη μοτοσυκλέτα του, αλλά και τα λάθη που έκανε τη χτεσινή ημέρα και ο τρόπος που αντέδρασε όταν έχασε τη δεύτερη θέση στις ΚΑΤ2. Η ηρεμία έχει χαθεί από το γκαράζ της Honda.

Σε πλήρη αντίθεση τα συναισθήματα για τον Andrea Iannone! Για τον Ιταλό αποτελούσε ένα μεγάλο ερωτηματικό το ΑΝ θα άντεχε στο σημερινό αγώνα και ο αναβάτης της Ducati έδωσε την καλύτερη απάντηση μπροστά στους συμπατριώτες του!

Πάλεψε με τον πόνο αλλά και με τον Marc Marquez - όσο ο τελευταίος ήταν στην πίστα - και κατάφερε να πάρει το δεύτερο βάθρο της καριέρας του! Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στο τέλος: «Δεν τα παράτησα ποτέ! Πίεσα, η μοτοσυκλέτα μου ήταν τέλεια, αλλά η νίκη ήταν δύσκολη με το ρυθμό που είχε ο Lorenzo».

Αντίθετα η μοτοσυκλέτα του Andrea Dovizioso δεν ήταν τέλεια. Ένα μηχανικό πρόβλημα, πιθανότατα με το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, έθεσε εκτός μάχης τον Ιταλό άσο, από τον οποίο περίμεναν πολλά οι οπαδοί της Ducati.

Αυτός που τελικά, παρά το πολύ άσχημο ξεκίνημά του, δεν απογοήτευσε τους χιλιάδες οπαδούς του, ήταν ο Valentino Rossi! Μπορεί ο Ιταλός να έχασε αρκετό χρόνο στην αρχή, ωστόσο στο τέλος κατάφερε να πάρει ακόμα ένα βάθρο, συνεχίζοντας την παράδοση που τον θέλει να είναι πάντα στις τρεις πρώτες θέσεις, από την αρχή της σεζόν!

Παράλληλα, έχοντας εμφανώς πολύ καλό ρυθμό, ο Valentino Rossi περιόρισε όσο περισσότερο μπορούσε τη ζημιά από τη νίκη του ομόσταυλού του, διατηρώντας το προβάδισμα στη βαθμολογία, έστω και με έξι βαθμούς.

Ο Dani Pedrosa και η φυσική κατάσταση του Ισπανού δεν του επέτρεψαν να παλέψει με τον Valentino Rossi κι έμεινε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Bradley Smith που πέτυχε το καλύτερό του φετινό αποτέλεσμα, σκαρφαλώνοντας στην πέμπτη θέση!

Ο Smith - ο καλύτερος δορυφορικός αναβάτης - κέρδισε και πάλι τον ομόσταυλό του που πήρε την έκτη θέση, με τον Maverick Vinales επίσης να πετυχαίνει το καλύτερό του αποτέλεσμα στη μεγάλη κατηγορία! Τη δεκάδα έκλεισαν οι Pirro και το δίδυμο της Octo Pramac, Petrucci και Hernandez.

Την πτώση, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, δεν απέφυγε ο Cal Crutchlow, ο οποίος επίσης έχασε το μπροστινό της Honda του και όταν μάλιστα είχε καταφέρει να ξεφύγει κάπως από τον Smith και να κρατήσει την 5η θέση. Πτώση είχε και ο Aleix Espargaro, ο οποίος μάλιστα κράταγε μετά το τραυματισμένο δεξί του χέρι.


πηγή : motograndprix.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sun May 31, 2015 7:24 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Wed May 09, 2012 12:25 am
Posts: 4033
Location: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
:EmoticonThanks :punk: :punk:

_________________
Image Image

Παράρτημα Αιτωλ/νίας - Αχαΐας-----------Μεσσηνίας
Παράρτημα Αργολίδος-----------Σερρών---------Καστοριάς


Mon Jun 01, 2015 11:22 am
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
07. Catalunya - Ισπανία !!!


Image


Ασταμάτητoς εντός έδρας ο J. Lorenzo !!!


H τέταρτη συνεχή νίκη του J. Lorenzo ψαλίδισε ακόμα περισσότερο τη διαφορά που χωρίζει τον Ισπανό από την πρώτη θέση του πρωταθλήματος και τον V. Rossi. Την τρίτη πτώση στους τελευταίους τέσσερις αγώνες είχε ο M. Marquez

Την τέταρτη συνεχή νίκη του στη φετινή αγωνιστή σεζόν πανηγύρισε στην πίστα της Βαρκελώνης ο J. Lorenzo, μια νίκη που φέρνει τον Ισπανό οδηγό της Yamaha σε απόσταση αναπνοής από την πρώτη θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στην οποία διατηρήθηκε ο V. Rossi.

O J. Lorenzo, ο οποίος εκκινούσε πίσω από τις δύο Suzuki, δεν άργησε να βρεθεί στην πρώτη θέση, την οποία κλήθηκε να υπερασπιστεί αρχικά από τους M. Marquez και A. Dovizioso και στη συνέχεια από τον V. Rossi.

Mε τους Μarquez και Dovizioso να εγκαταλείπουν τον αγώνα μετά από πτώση, το GP της Καταλονίας έγινε υπόθεση της Yamaha. O V. Rossi πίεσε μέχρι και τον τελευταίο γύρο του αγώνα, χωρίς παρόλα αυτά να καταφέρει να βρεθεί σε απόσταση βολής από τον ομόσταυλό του στην ιαπωνική ομάδα J. Lorenzo.

Την καρό σημαία πίσω από τους αναβάτες της Yamaha είδε ο D. Pedrosa, ανεβαίνοντας στο βάθρο για πρώτη μετά τον Νοέμβριο του 2014. Η πτώση Α. Εspargaro στέρησε από την Suzuki ένα πλασάρισμα μέσα την πρώτη πεντάδα του GP Καταλονίας, καθώς ο Vinales ολοκλήρωσε τις προσπάθειές του από την έκτη θέση.


Αποτελέσματα :

| +
1 Jorge Lorenzo Yamaha 42m53.208s
2 Valentino Rossi Yamaha 0.885s
3 Daniel Pedrosa Honda 19.455s
4 Andrea Iannone Ducati 24.925s
5 Bradley Smith Yamaha 27.782s
6 Maverick Vinales Suzuki 29.559s
7 Scott Redding Honda 36.424s
8 Stefan Bradl Yamaha Forward 42.103s
9 Danilo Petrucci Ducati 49.350s
10 Alvaro Bautista Aprilia 52.569



πηγή : in.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sun Jun 14, 2015 7:17 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Δ.Σ.
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 4:54 pm
Posts: 2679
Location: Αγιος Δημήτριος, Αθήνα
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
Και ο αγώνας όσο είναι στον αέρα...


_________________
Χαρακτήρας είναι αυτό που κάνουμε όταν δεν μας βλέπει κανένας
Φραγκίσκος DL650 K5 - L2, DL1000 L7


Mon Jun 15, 2015 10:26 pm
Profile Send private message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
08. Assen - Ολλανδία !!!


Image


Θρίαμβος Rossi, δεύτερη θέση για Marquez !!!

Η τρίτη νίκη στη φετινή αγωνιστική σεζόν χαρίζει στον V. Rossi έναν βαθμολογικό αέρα 10 βαθμών από τον δεύτερο του πρωταθλήματος και ομόσταυλό του στην ομάδα της Yamaha, J. Lorenzo. Στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον A. Dovizioso και πίσω από τον A. Iannone, βρίσκεται πλέον ο M. Marquez

Την τρίτη νίκη της φετινής αγωνιστικής σεζόν κατέκτησε ο V. Rossi στην πίστα του Assen μετά από μια μάχη διαρκείας που έδωσε με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2014 και 2013, M. Marquez.

Ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha εκκινούσε από την πρώτη θέση, στην οποία διατηρήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα παρά την ασφυκτική πίεση που δέχτηκε από τον M. Marquez.

Ο Ισπανός παρέμενε υπομονετικά πίσω από τον V. Rossi ποντάροντας στη φθορά των ελαστικών του Ιταλού.

Επτά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, η πίεση του M. Marquez απέδωσε καρπούς. Ο Ισπανός αναβάτης της Honda βρέθηκε στην πρώτη θέση χωρίς παρόλα αυτά να καταφέρει να απομακρυνθεί από τον V. Rossi.

Μόλις 3 γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο «Γιατρός» με μια αριστοτεχνική κίνηση βρέθηκε και πάλι στην πρώτη θέση, ξεσηκώνοντας τους οπαδούς του που παρακολουθούσαν από τις κερκίδες της πίστας τον αγώνα.

Έχοντας μπει στον τελευταίο γύρο, ο M. Marquez θέλησε να εξαντλήσει τις πιθανότητες κατάκτησης της νίκης, διεκδικώντας με ρίσκο την εσωτερική του chicane που οδηγούσε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.

Μια μικρή επαφή ανάγκασε τον V. Rossi να βγει εκτός πίστας, ωστόσο, ο «Γιατρός» κατάφερε να διατηρήσει την ισορροπία του και ταυτόχρονα την πρώτη θέση, φτάνοντας έστω και με αυτόν τον επεισοδιακό τρόπο στην τρίτη φετινή νίκη του.

Στην τρίτη θέση και σε απόσταση 15 δευτερολέπτων από την κορυφή τερμάτισε ο J. Lorenzo, με τον Α. Iannone να φέρνει τη μοτοσικλέτα της Ducati στην τέταρτη θέση της κατάταξης έχοντας εκκινήσει έκτος.

Μόλις ένατος κατάφερε να τερματίσει ο Α. Εspargaro ο οποίος στις χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο.


πηγή : auto.in.gr/

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sat Jun 27, 2015 6:11 pm
Profile Send private message YIM
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 9:42 pm
Posts: 8270
Location: Αγία Παρασκευή - Αττική
Skype: badouras
Unread post Re: moto gp 2015 !!!
09. Sachsenring - Γερμανία !!!


Image


Αυτή τη φορά τους "καθάρισε" !!!

Στο Sachsenring δεν χάνει ο Marc Marquez! Με εμφάνιση από τα παλιά, ο Ισπανός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε την δεύτερη φετινή του νίκη και την έκτη συνεχόμενη στη γερμανική πίστα, σε όλες τις κατηγορίες!
Χωρίς να δώσει δικαιώματα, από τη στιγμή που πήρε κεφάλι στον αγώνα περνώντας τον Jorge Lornezo στον 4ο γύρο έβαλε τέλος στις όποιες ορέξεις των υπόλοιπων για νίκη. Με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους δημιούργησε σημαντική διαφορά και εξαφανίστηκε από το οπτικό πεδίο των αντιπάλων του. Τρομερή εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Dani Pedrosa που δεν το έβαλε κάτω όταν βρέθηκε στην 4η θέση. Με πολύ καλό γυρολόγιο, βρέθηκε να “παίζει” με τον Valentino Rossi για την δεύτερη θέση.

TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ !!!

Και στον 16ο γύρο, όταν βρήκε την ευκαιρία, πήρε το αίμα του πίσω για την προσπέραση που του έχει κάνει νωρίτερα στον αγώνα ο Ιταλός.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ο Ισπανός άντεξε στην πίεση του πολυπρωταθλητή και μάλιστα στους τέσσερις τελευταίους γύρους, κάνοντας πολύ καλούς χρόνους, απέκτησε σημαντική διαφορά “κλειδώνοντας” το πρώτο 1-2 της Repsol Honda για φέτος. Η τελευταία φορά που οι Marquez - Pedrosa βρέθηκαν στο 1-2 ήταν πριν από ένα χρόνο και πάλι σε αυτήν την πίστα!
Το Sachsenring είναι πίστα που ταιριάζει καλύτερα στις Honda με την ιαπωνική ομάδα να μετρά έξι σερί νίκες - 3 με τον Marquez και 3 με τον Pedrosa!
Από κει και πέρα, για τον Valentino Rossi ήταν ένας καλός αγώνας. Ήθελε να περιορίσει τις ζημιές και τα κατάφερε. Πάλεψε για τη 2η θέση, τερμάτισε τελικά τρίτος, αλλά το σημαντικό είναι ότι βρέθηκε μπροστά από τον Jorge Lorenzo, αυξάνοντας έστω και λίγο, τη διαφορά του από τον Ισπανό.
Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ήταν πολύ δυνατός σημειώνοντας ταχύτερους γύρους, πιέζοντας και προσπερνώντας Pedrosa - Lorenzo, έχοντας και μια δύσκολη στιγμή στο 2ο γύρο από την οποία βγήκε αλώβητος.
Ο Lorenzo, από την πλευρά του, παρά την εκπληκτική εκκίνηση που έκανε παίρνοντας κεφάλι, δεν κατάφερε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα να παλέψει για μια θέση στο βάθρο. Στον 4ο γύρο έχασε την πρωτοπορία από τον Marquez, στον έκτο “απέκρουσε” την πρώτη επίθεση του Rossi, αλλά στον επόμενο “παραδόθηκε”. Από πρώτος βρέθηκε μέσα σε λίγους γύρους τρίτος, για να χάσει άλλη μια θέση στον 10ο γύρο, αυτή τη φορά από τον Pedrosa.
Το χειρότερο γι' αυτόν είναι ότι στους 20 γύρους που απέμεναν δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό των τριών μπροστά, με αποτέλεσμα να χάσει την επαφή του και να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ !!!

Από κει και πέρα, ο Andrea Ιannone σήκωσε για ακόμα μαι φορά τη σημαία της Ducati ψηλά, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση, χωρίς να απειλεί και να απειλείται. Ο Bradley Smith πρόσθεσε άλλη μια καλή εμφάνιση στο ενεργητικό του τερματίζοντας στην έκτη θέση, μπροστά από τον Cal Crutchlow.
Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν ο Pol Espargaro, o Danilo Petrucci και ο Aleix Esprgaro.
Άλλη μια εγκατάλειψη -την τρίτη στους τελευταίους τέσσερις αγώνες- πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Andrea Doviziosο που είχε πτώση στον 14ο γύρο.
Το Πρωτάθλημα διακόπτεται για τέσσερις εβδομάδες και θα συνεχιστεί στις 9 Αυγούστου με τον 10ο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην πίστα της Indianapolis.


πηγή : caranddriver.gr

_________________
antonis . . . . . Image badouras productions
Image Αν δεν κοιτάς εκεί που θες να πας, θα πας εκεί που κοιτάς !!!Image


Sun Jul 12, 2015 4:28 pm
Profile Send private message YIM
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 56 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.