It is currently Mon Jun 27, 2022 5:29 pm



Reply to topic  [ 1 post ] 
12 Tactics To Master Twitter Without Alienating Followers 
Author Message
Φρέσκος

Joined: Wed Jan 19, 2022 11:06 am
Posts: 1
Unread post 12 Tactics To Master Twitter Without Alienating Followers
Twitter və Facebook istifadəçilərinin fərqli olduğuna şübhə yoxdur. Hootsuite rəyləri, “Əsasən ABŞ-da yaşayan Twitter istifadəçiləri daha gəncdir, daha çox təhsillidir və ABŞ-ın ümumi əhalisindən daha çox qazanc əldə edirlər. Platformanın sürəti yeni xüsusiyyətləri və dəbdə olan isti mövzuları bölüşmək üçün sahə yaradır, buna görə də qlobal liderlərin səksən üç faizi Twitter-dədir. Ən sadə 280 simvol və dəqiqələr ərzində yoxa çıxan tvitlərlə uğur kampaniyasını inkişaf etdirmək bir təşəbbüsdür.

Lakin, son bir il ərzində, pul qazana bilən gündəlik canlı istifadəçilərin (reklamları görən insanlar) diapazonu 17% artıb. Bu kimi məlumatlar Twitter-də brendlər üçün böyük imkanların olduğunu göstərir. Twitter hədiyyələrinizlə bağlı rəy əldə etməyin açarı hər bir təqdimatı xüsusilə aktual etməkdir. Twitter sferasında naviqasiya etməyin yollarını tapın, bot kimi tanınmaqdan çəkinin və Twitter hədiyyələri və müsabiqələri ilə izləyicinizi artırın. Mündəricat: 12 Twitter Taktikası Auditoriya Insights istifadəsini birləşdirin Məhdud simvollarla elektrik ifadələri vacibdir Hashtaglarla Twitter Müsabiqə Tanıtımlarını E-poçt veril?nl?r bazasi alin v? tez bir zamanda E-poçt siyahisi yaradin təkmilləşdirinTwitter istifadəçiləri GIF-ləri sevirlər Bot Check: Əvvəlcə insan kimi davranın Twitter müsabiqənizi və ya hədiyyənizi canlı yayımlayınŞəkilləri bütün Twitter müştəriləri üçün əlçatan edin Müsabiqənizi Çapraz Təbliğ etmək üçün Twitterdən istifadə edinHər Twitter cavabına cavab verin Filmləri paylaşaraq əlaqəni artırın Görünüşü artırmaq üçün Twitter reklamlarından istifadə edinTwitter üçün xoş təcrübələrə əməl edin 1. Audience Insights istifadə edərək əlaqə qurun Aşağıdakı hər hansı bir taktikadan istifadə etməzdən əvvəl tamaşaçı fikirləri ilə başlamaq vacibdir. Siz gözəl fotoşəkillər, immersiv filmlər və viral memlarla möhkəm redaksiya təqvimi yarada bilərsiniz.

Ancaq hədəf bazarınızın kim olduğu, niyə Twitter-də olduqları və müəssisənizdən nə istədikləri barədə məlumat olmadan bu addımları atsanız, nəticəni görməyəcəksiniz. Hədəf bazarınızın təmiz şəklini əldə etmək üçün Twitter analitikasından və Woobox məlumatlarından istifadə edin. Xüsusilə, pərəstişkarlarınızın 90%-i itləri sevirsə, siz çox güman ki, 3 reklam müsabiqəsi postunuza it şəklini əlavə etmək istəyə bilərsiniz. İstənilən kanalda uğurlu reklam və marketinq marketinq kampaniyası lazımi vaxtda dəyərli məzmun materialının dərc edilməsinə əsaslanır. Ziyarətçilərinizin makiyajını bilmək hansı sözlərin və vizualların maksimum təsir göstərə biləcəyini müəyyən etməyə kömək edir. 2. Məhdud simvollarla enerji ifadələri etibar edir Hər hərf, sahə, hashtag və emoji sayılır.

Düzgün işlənmiş Twitter kampaniyası dərhal hobbi və emosional sərmayə yaradır. Auditoriyanıza sorğu verin, lakin saxta və ya satış tonundan çəkinin. Güclü ifadələr daha az simvolla daha çox iş görməyə kömək edir. CMO-nun zirvəsinə təsir edənlərdən biri olan Jeff Bullas aşağıdakı ifadələri göstərir:Əla Retweet edin İzləmək Təsdiq etmək Bloq Nəşr etmək Yüksək Sosial Sən Proporsiyaya Kömək etmək Necə? 'Ya da' Nə Bu məşhur ifadələri emosiya üzərində oynayan təsirli ifadələrlə birləşdirin. Məsələn, adınız hədəf bazarınıza nə edəcəyini bildirməli, həm də onların bir şey yaşamasına səbəb olmalıdır. Aşağıdakı ilk nümunə CTA təklif edir, lakin iştirakçını təmiz buraxır. İkinci halda, güclü sözlər daha böyük təsir yaradır. Müsabiqəmizi yoxlayın və gözəl mükafat qazanmaq təhlükəsi üçün bizə əməl edin Bizim unikal təklifimizi kəşf edin. Bu maraqlı hədiyyəni qazanmaq üçün pulsuz şans üçün bizi izləyin3.

Hashtaglarla Twitter Müsabiqə Tanıtımlarını gücləndirinTwitter-də bir yazı paylaşmazdan əvvəl, hədəf bazarınız üçün uyğun olan və ya hashtag göstərməlisiniz. Twitter müştəriləri platformada hashtag axtarırlar. Bundan əlavə, hashtag giriş müsabiqələri marka diqqətinizi artırır. Aşağıda yerləşdirilən Twitter-də Stella Artois ziyarətçilərdən fikirlərini faizlə hesablamağı və #StellaNeighbors və #Contest hashtaglarını daxil etməyi xahiş edir. Brendli hashtag (StellaNeighbors) ilə həddindən artıq miqdarda axtarış müddətindən (Müsabiqə) istifadə etməklə, təşkilat giriş üçün ən az maneə olan müsabiqə ilə əhatə dairəsini genişləndirir. Əslində, müsabiqə hashtagı HubSpot-un ilk 3 hashtag siyahısındadır. Bu siyahılar bəyənmələr üçün hashtaglar, retweetlər üçün zirvə hashtagları və ən birbaşa cavabların alınması üçün hashtaglardan ibarətdir. #Giveaway və #Contest hər üç siyahıda qeyd olunub #Win 3 siyahıdan ikisində görünür dörd.

Twitter istifadəçiləri GIF-ləri sevirlər Əla gülüş istəyirsinizsə, sadəcə olaraq bir tvitə verilən cavablar arasında sürüşdürün. İstifadəçilər tez-tez cavab yazmaq əvəzinə GIF (statik və canlı fotoların qarışığı) paylaşırlar. GIF-lər açıq emosiyaları ifadə edir və müəyyən edilə bilər. Twitter GIF axtarışları üçün inteqrasiya edilmiş düymə ilə onu hamar edir. Daxili Twitter məlumatlarına görə, “GIF-ləri olan tvitlər, olmayanlara nisbətən əlli beş% daha çox nişan alır. »


Wed Jan 19, 2022 11:21 am
Profile Send private message
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.