It is currently Sun Jul 05, 2020 12:52 am



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650 
Author Message
Φρέσκος

Joined: Sat Sep 26, 2015 6:51 pm
Posts: 25
Unread post Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
Καλησπερα παιδια, επειδη λογω υψους (1.70) θα ηθελα να χαμηλωσω το vstrom καπου πηρε το ματι μου οτι πισω χαμηλωνει λιγο αλλαζωντας το μοχλικο με αλλο aftermarket η απο sv 650, ξερει καποιος να με βοηθησει τι πρεπει να κανω? δεν θελω να το χαμηλωσω πολυ,μεχρι στιγμης εφτιαξα την σελα και μπροστα χαμηλωσα ελαχιστα (σχεδον 1 ποντο) απο την τιμονοπλακα. Θα ηθελα λιγο ακομη πισω αν γινεται για να παταω καλα κατω!


Wed Oct 07, 2015 11:03 pm
Profile Send private message
Φρέσκος

Joined: Sat Sep 26, 2015 6:51 pm
Posts: 25
Unread post Re: Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
Δεν γνωριζει καποιος κατι επι του θεματος?


Sat Oct 10, 2015 5:33 pm
Profile Send private message
Αρχαίος
User avatar

Joined: Thu Oct 07, 2010 11:35 pm
Posts: 5192
Location: Καλλιθέα
Skype: spyrosk58
Unread post Re: Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
Επεμβαίνοντας στη γεωμετρία της μηχανής, αλλάζεις και τη συμπεριφορά της.
Αν το χαμήλωμα που έκανες στη σέλα είναι τόσο ώστε να πατάς έστω και το μισό σου πόδι, θα σου συνιστούσα να μην προβείς σε άλλου τύπου αλλαγές.
Αν είσαι πολύ έμπειρος οδηγός και ξέρεις να ρυθμίζεις αναρτήσεις και να μετράς sag, τότε εννοείται ξέρεις τι κάνεις και τι περιμένεις απ' τις αλλαγές.
Αν ο μόνος λόγος που θες να χαμηλώσεις τη μηχανή, είναι για να πατάς καλύτερα, αυτός είναι λάθος λόγος.

_________________
SV1 OBK
Image
Image


Sun Oct 11, 2015 2:25 pm
Profile Send private message WWW
Παλιός
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 4:54 pm
Posts: 2773
Location: Αγιος Δημήτριος, Αθήνα
Unread post Re: Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
Θα συμφωνήσω με όσα λέει ο Σπύρος.
Αλλάζοντας το μοχλικό πίσω αλλάζεις εντελώς τη γεωμετρία της μηχανής, αλλάζεις και τη κλήση που κάθεται η ανάρτηση (με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τη σωστή λειτουργία της).
Μια γενική ιδέα η οποία θεωρητικά έχει τις μικρότερες επιπτώσεις είναι να χαμηλώσεις μπροστά όσο και πίσω.

Από όσους πάντως γνωρίζω και έχει τύχει να δοκιμάσουν αλλαγή μοχλικού, όλοι έχουν ξαναγυρίσει στα εργοστασιακά.
Οπως είπε και ο Σπύρος θα πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος για το τι θα περιμένεις για να δοκιμάσεις κάτι τέτοιο.

Αν πατάς ήδη με το μισό πέλμα κάτω πιστεύω ότι μετά από λίγο καιρό θα τη συνηθίσεις και δεν θα έχεις πρόβλημα με το ύψος.

_________________
Χαρακτήρας είναι αυτό που κάνουμε όταν δεν μας βλέπει κανένας
Φραγκίσκος DL650 K5 - L2, DL1000 L7


Sun Oct 11, 2015 7:40 pm
Profile Send private message
Φρέσκος

Joined: Sat Sep 26, 2015 6:51 pm
Posts: 25
Unread post Re: Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
frankxgr wrote:
Θα συμφωνήσω με όσα λέει ο Σπύρος.
Αλλάζοντας το μοχλικό πίσω αλλάζεις εντελώς τη γεωμετρία της μηχανής, αλλάζεις και τη κλήση που κάθεται η ανάρτηση (με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τη σωστή λειτουργία της).
Μια γενική ιδέα η οποία θεωρητικά έχει τις μικρότερες επιπτώσεις είναι να χαμηλώσεις μπροστά όσο και πίσω.

Από όσους πάντως γνωρίζω και έχει τύχει να δοκιμάσουν αλλαγή μοχλικού, όλοι έχουν ξαναγυρίσει στα εργοστασιακά.
Οπως είπε και ο Σπύρος θα πρέπει να είσαι πολύ σίγουρος για το τι θα περιμένεις για να δοκιμάσεις κάτι τέτοιο.

Αν πατάς ήδη με το μισό πέλμα κάτω πιστεύω ότι μετά από λίγο καιρό θα τη συνηθίσεις και δεν θα έχεις πρόβλημα με το ύψος.

Κατεβασα λιγο απο εμπρος (1ποντο) την τιμονοπλακα! Δεν ξερω αν πρεπει να την κατεβασω κι αλλο(η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα λιγο ακομη) απλα νιωθω ακομη ανασφαλης ειδικα σε ανηφοριες με αποτομες στροφες με φοβιζει!


Sun Oct 11, 2015 9:02 pm
Profile Send private message
Φρέσκος

Joined: Sat Sep 26, 2015 6:51 pm
Posts: 25
Unread post Re: Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
spyrosk58 wrote:
Επεμβαίνοντας στη γεωμετρία της μηχανής, αλλάζεις και τη συμπεριφορά της.
Αν το χαμήλωμα που έκανες στη σέλα είναι τόσο ώστε να πατάς έστω και το μισό σου πόδι, θα σου συνιστούσα να μην προβείς σε άλλου τύπου αλλαγές.
Αν είσαι πολύ έμπειρος οδηγός και ξέρεις να ρυθμίζεις αναρτήσεις και να μετράς sag, τότε εννοείται ξέρεις τι κάνεις και τι περιμένεις απ' τις αλλαγές.
Αν ο μόνος λόγος που θες να χαμηλώσεις τη μηχανή, είναι για να πατάς καλύτερα, αυτός είναι λάθος λόγος.

Σχεδον μισο πελμα παταω,και οταν βαζω δευτερο ατομο παταω σχεδον ολοκληρο το πελμα(απο την μια μερα εννοειτε παντα)


Sun Oct 11, 2015 9:03 pm
Profile Send private message
Αρχαίος
User avatar

Joined: Thu Oct 07, 2010 11:35 pm
Posts: 5192
Location: Καλλιθέα
Skype: spyrosk58
Unread post Re: Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
Agelos_vstrom wrote:
Σχεδον μισο πελμα παταω,και οταν βαζω δευτερο ατομο παταω σχεδον ολοκληρο το πελμα(απο την μια μερα εννοειτε παντα)


Μια χαρά σε βλέπω, κατ' εμέ μην κάνεις τίποτα, θα το συνηθίσεις.
Κι ένα riding school όποτε μπορείς, δεν θα έβλαπτε ....

_________________
SV1 OBK
Image
Image


Wed Oct 14, 2015 9:44 am
Profile Send private message WWW
Φρέσκος

Joined: Sat Sep 24, 2016 11:55 am
Posts: 4
Unread post Re: Χαμηλωμα υψους πισω σε vstrom dl 650
Καλησπέρα είμαι νεο μέλος μόλις κάποιων ωρών,αλλά θέλω να μοιραστώ μαζί σας την δικία μου εμπειρία επί του θέματος.Και εγώ αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα με εσένα φίλε άγγελε αφού πατούσα με τις μύτες και ένιωθα ανασφάλεια, οχί τόσο στα σταματήματα, όσο στο να την κοντρολάρω την μηχανή, δηλαδή στην μετακινησή της εν στάση και τη σταθμευσή της.Λοιπόν έκανα τις εξής, ας πούμε μετατροπές αφού ρώτησα και συζήτησα αρκετά με άτομα και μηχανικούς, πέρνωντας βέβαια το ρίσκο της πιθανής αλλαγής της γεωμετρίας της μηχανής.

1.Αλλαγή στα κόκκαλα(λαμάκια μοχλικού) της πίσω ανάρτησης και χαμήλωμα κατά 2cm, τα οποία είναι πιο ενισχυμένα από τα Suzuki και κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι.Βγαίνουν σε 2cm και 3cm.Αποψή μου αν το αποφασίσεις, να βάλεις αυτά με τα 2 cm, οπού είναι υπεραρκετά γιατί μετά θα βρίσκεις στην ποδία και μονοκάβαλος.Υπάρχουν στην αγορά σε καλές τιμές

2.Χαμήλωμα μπροστά 0.5 cm

Αποτέλεσμα?Πατάω καλύτερα κάτω και γενικά την κουμαντάρω την μηχανή όπως θα ήθελα.Η γεώμετρία της δεν ξέρω αν έχει αλλάξει προς το χειρότερο, πάντως εγώ αυτό που είδα είναι να στρίβει και να μπαίνει σε στροφές καλύτερα από πριν.Σίγουρα αυτά που σου είπαν οι συμφορίτες, ως ένα βαθμό τα ασπάζομαι και εγώ και η συμμετοχή μου στο tread είναι ότι καταλαβαίνω την ανησυχία σου ,οπότε είναι αποκλειστικά δικία σου η απόφαση αν θα χαμηλώσεις την μηχανή σου η όχι.
Στην πορεία θα δεις ότι την μαθαίνεις την μηχανή σου και μπορείς να την κουμαντάρεις πολύ καλά ακόμα και πατώντας στις μύτες.Το ίδιο έγινε και με εμένα, που με τον καιρό δεν με ικανοποιούσε η μαμά σέλα και την ανακατασκέυασα με τόποθέτηση αφρώδους υλικού σε κάποιον από τους γνωστούς εμπόρους.Το αποτέλεσμα ήταν η θέση οδήγησης να ψιλώσει παλι κατα 3 cm και να είμαι πάλι στην αρχική κατάσταση.Σε ταξίδι δικάβαλος ήταν ταμάμ, άλλα μεσά στην πόλη μονός με δυσκόλευε αρκετά.Οπότε έκανα την εξής σκέψη.Να αγοράσω μια μεταχειρισμένη μαμά σέλα για μέσα στην πόλη.Και το έκανα παρόλο που κάποιοι μου έλεγαν"καλά είσαι τρελός,θα πας να δώσεις ένα κάρο λεφτά να πάρεις και άλλη σέλα"? Τελικά είχαν δίκιο.Την χρησιμοποίησα για περίπου 3 μήνες και τώρα αναπαύεται σε μια ντουλάπα καθώς χρησιμοποιώ αποκλειστικά την καινούργια χωρίς πλέον να αντιμετωπίζω κανένα απολύτος πρόβλημα.


Sat Sep 24, 2016 2:29 pm
Profile Send private message
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.