It is currently Mon Sep 16, 2019 7:57 pm



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Kill switch 
Author Message
Μέλος Λέσχης
User avatar

Joined: Mon Jul 16, 2018 12:22 pm
Posts: 36
Unread post Kill switch
Ο μεγαλύτερος μύθος στην μοτοσυκλέτα!
Image

Στον χώρο του μοτοσυκλετισμού, το περίφημο κόκκινο kill switch είναι το χειριστήριο, πίσω από το οποίο κρύβονται οι μεγαλύτεροι μύθοι! Σενάρια για το αν «πρέπει ή όχι» να τον χρησιμοποιούμε, αν η χρήση του προκαλεί ζημιά και ποια επιτέλους είναι η χρησιμότητά του, διαιωνίζονται σχεδόν επί εκατονταετίας! Τι λοιπόν είναι αλήθεια;

Όχι, ΔΕΝ κάνεις ζημιά στη μοτοσυκλέτα σβήνοντάς την από εκεί
Αυτό βγάλτε το καλά από το κεφάλι σας. Με το να σβήσει ο αναβάτης τη μηχανή από το kill switch, ΔΕΝ προκαλεί ζημιά ως πράξη, αυτή καθεαυτή. Το kill switch απενεργοποιεί την μοτοσυκλέτα, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το κάνει και ο κεντρικός διακόπτης –ή ο διακόπτης του stand- : κόβουν το ρεύμα ανάφλεξης και την παροχή του καυσίμου στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να λειτουργήσει. Τόσο απλά.

Γιατί όμως τα βιβλία οδηγιών απαγορεύουν την χρήση του;
Ο μόνος λόγος που οι κατασκευαστές συνιστούν η μοτοσυκλέτα να σβήνει με το κλειδί, είναι πολύ απλός: Αν τυχόν ο αναβάτης σβήσει την μοτό από το kill switch και ξεχάσει να κλείσει το κλειδί, θα αδειάσει την μπαταρία του στα φώτα της μηχανής… Τίποτε άλλο! Ούτε «καίει εγκέφαλο», ούτε θα «λιώσουν καλώδια», ούτε τίποτε άλλο. Ειδικά στις τελευταίας τεχνολογίας μοτοσυκλέτες με ψηφιακές καλωδιώσεις can bus, η διαφορά στα κυκλώματα γίνεται ακόμα πιο αμελητέα, μιας και τόσο ο διακόπτης όσο και το kill switch απλά στέλνουν μια εντολή, στον υπολογιστή της μοτοσυκλέτας…

Γιατί όμως υπάρχει ο kill switch;
Ο Kill Switch παρέχει έναν εφεδρικό τρόπο απενεργοποίησης του κινητήρα της μοτοσυκλέτας, σε περίπτωση ανάγκης, που καλύπτει τις εξής προδιαγραφές: 1) να μπορεί ο αναβάτης να σβήσει τον κινητήρα του χωρίς να αφήσει τα χέρια από το τιμόνι, 2) να μπορεί οποιοσδήποτε να σβήσει άμεσα τον κινητήρα, σε περίπτωση ζημιάς, ανάγκης ή ατυχήματος. Ακόμη, υπάρχει ένας σοβαρός λόγος: Το kill switch είναι υποχρεωτικό από τον νόμο στην Αμερική, μια πολύ μεγάλη αγορά με δυνατότητα πίεσης στους κατασκευαστές και τις αντίστοιχες τάσεις.

Πως λοιπόν σβήνω τον κινητήρα μου;
Όπως θέλεις! Είτε από τον διακόπτη, είτε από το στάντ, είτε από το kill switch, κάνεις ακριβώς το ίδιο πράγμα! Αρκεί φυσικά μετά, να μην ξεχάσεις τον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού ανοιχτό, αφήνοντας την μπαταρία σου να εξαντληθεί στα φώτα…

Πηγή : mototriti.gr

_________________
YOU ONLY LIVE ONCE


Thu Aug 01, 2019 11:05 am
Profile Send private message
Παλιός
User avatar

Joined: Thu Oct 28, 2010 4:54 pm
Posts: 2771
Location: Αγιος Δημήτριος, Αθήνα
Unread post Re: Kill switch
:goodpost:

_________________
Χαρακτήρας είναι αυτό που κάνουμε όταν δεν μας βλέπει κανένας
Φραγκίσκος DL650 K5 - L2, DL1000 L7


Mon Aug 19, 2019 6:34 pm
Profile Send private message
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.